Borang Pesanan

Name:
I/C No.(utk menjadi ahli):
No. h/p:
Email Address:
Alamat Penghantaran:
Produk:
Kuantiti:
Pertanyaan:

form mail

Friday, December 18, 2009

PRODUK TERBARU DR. ROZMEY

DR. SILKY..........

Revulosi baru dalam penjagaan kencantikan , Dr.Rozmey tampil lagi dengan produk kecantikan wanita yang mampu menjaga kesihatan dan kecantikan wanita dari luar dan dalam. Formulasi ajaib ini adalah hasil penyelidikan dan pemerhatian Dr.Rozmey yang mampu mengabungkan ramuan terpilih yang bertindak secara sinergi yang mampu memberikan bentuk badan dan kulit wanita. Kebolehan dR Silky membentuk pinggul dan payu dara memberikan keyakinan dan kepuasan pada wanita yang mampu miliki bentuk badan idaman.

Vitamin C:
Anti-Oxida yg melindungi dari kecederaan radikal bebas yang menyebabkan sakit jantung dan kanser dan membantu pertingkatkan imuniti badan dan penghasilan kolagen.

Vitamin E
Anti-Oxida yang mampu meneutralkan radikal bebas yang merosakkan badan.Ia juga penting dalam proses pembekuan darah dan membantu menyembuhkan luDr ka. Ia mampu menlindungi otot jantung dari tercedera

Folic Acid
Amat penting untuk pembentukan sel darah dan sel-sel yang cepat pertumbuhannya. Vitamin utama untuk funsi dan pembaikian sel-sel badan.

Marine Kolagen
Mampu membantu pembentukan kulit dan mengurangkan kedut.

Lobata
Kaya dengan phyto-estrogen yang akan mempercepatkan dan stabilkan hormone wanita. Ia amat penting dalam mengekalkan tahap sel-sel badan wanita berada dalam tahap yang terbaik membantu pertumbuhan organ pembiakan wanita.

Mirifica
Merupakan tumbuhan yang ada natural phyto-estrogen yang amat berkesan dalam memperlahankan proses penuan seperti kedutan kulit, rambut, tulang dan payu darah yang kendur.

CARA PENYEDIAN:

Campurkan serbuk dR Silky dengan 300 ml air dalam bekas yang bertudung , goncangkan dan sedia untuk diminum sebelum tidur.


DR. 8...................

Dr Rozmey terus cipta formulasi hebat untuk bantu pengguna yang alami masalah penglihatan dengan dR 8, sejenis minuman kesihatan yang terhasil dari penyelidikan dan kepakaran Dr.Rozmey sentiasa mencipta dan menghasilkan formulasi terbaik, berkesan, murah dan terbaik, formulasi yang hebat dan penyelidikan yang berterusan telah membolehkan produk ciptaan Dr.Rozmey amat berkesan, selamat dan ajaib


Vitamin C

Amat penting sebagai anti-oksida yang menghalang kecederaan sel, menguatkan dinding salur darah dan mengawal tekanan darah.

Vitamin E
Bertindak sebagai anti oksida dan mampu melindungi sel-sel retina mata dari kecederaan.

Biberry
Mampu meningkatkan pigmen rentina membolehkan mata melihat cahaya dan membolehkan sel darah merah melalui kapilari untuk membekal oksigen. Ia mampu membuka salur darah dan menurunkan tekanan darah. Beberry mampu meningkatkan pandangan mata sebelah malam, memperlahankan degenarasi macular, menghalang katarak dan diabetic retinopati

Vitamin A
Penting untuk mencegah kunjuntiva, kornea dari kekeringan dan buta waktu malam dan pertumbuhan rentina yang baik

Zinc
Membantu mencegah degenarasi macular dan membantu menghalang kebutaan.

Carotenoid
Menghalang degenarasi macular yang menyebab kebutaan mata

Beta Carotene
Menghalang kebutaan waktu malam dan lain-lain masalah kebutaan mata. Ia mampu meningkatkan immuniti, melindungi dari kanser dan toksin. Berfungsi sebagai anti-oksida yang terbaik untuk kesihatan. Beta Carotene menahan dari radikal bebas merosakkan macular mata.

CARA MAKAN:
Campur serbuk dR 8 dengan 300-400ml air sejuk. Goncang dan sedia diminum. Ambil 1x atau 2x sehari, jika perlu.

No comments:

Post a Comment